Blog

RMS Market sa mení na JELLYFISH

19.04.2017

Spoločnosť RM – S Market, o.c.p., a.s bola a je na trhu tak dlho, že sa zabudla prispôsobiť požiadavkám trhu v oblasti nových technológií, ktoré sú príbuzné generácii Y-silon.

Ľudia narodení po roku 1989 tzv. porevolučné deti sú dnes v produktívnom veku, vo väčšine prípadov po vysokej škole hľadajúc si uplatnenie alebo zamestnanie. Mala som však pocit, že naša spoločnosť na nich nereagovala, mala „plné ruky práce“ s klientmi, ktorí potrebovali riešiť cenné papiere z kupónovej privatizácie, alebo chceli darovať bezcenné cenné papiere na vtedajší Fond Národného majetku ( súčasný MH manažment)

     Mnoho obchodných partnerov a ľudí z biznisu sa ma prekvapene pýtalo: „PREČO SOM SA ROZHODLA ZMENIŤ NÁZOV A SÍDLO TAK SILNEJ ZNAČKY?“ Ja sa však pýtam, kto z vás, ktorí čítate tento blog poznal značku RM – S Market?

Okruh bankárov, finančníkov, investorov, ekonomických inštitúcii a obchodných partnerov nás vnímalo a evidovali silu našej spoločnosti, keďže v niektorých službách si dovolím tvrdiť, máme monopol. Ale čo klienti? čo tí, ktorí sa o cenných papieroch učili len v škole na jednej prednáške za semester? Čo ľudia, ktorí si pozreli film Vlk z wall Street a ošiaľ cenných papierov ich držal, len pokým neprišiel nový trhák do kín?

Títo nás nepoznajú, pretože nepoznajú fungovanie cenných papierov, pretože im je cudzie investovať peniaze do akcií, dlhopisov alebo forexov.

A prečo JELLYFISH? /medúza/ Pretože je to živočích žijúci niekoľko rokov, plávajúci v mori plnom nástrah, pláva si ladne, vznešene, vyhýbajúc sa možným ohrozeniam a pritom je sama rizikom. Vznáša sa vo vode a svojím telom zakrýva všetko pod sebou a v týchto metaforách sa dá veľmi krásne popísať nie len naša spoločnosť ale aj jej oblasť podnikania, pretože sme na trhu dlhé roky, pohybujeme sa v silnej konkurencii s množstvom nástrah, avšak zachovávame si svoju eleganciu, vznešenosť bez akýchkoľvek káuz, negatívnych informácií a poloprávd. Snažíme sa svoj biznis robiť tak, aby sme pokryli čo najväčší trhový podiel a naše podnikanie so sebou prináša aj riziko, pretože cena akcií môže klesať, ale naopak aj stúpať, je to o edukácií a schopnosti podstúpiť riziko za cenu výnosu. Všetko čo robíme, robíme s vášňou pre biznis. Každá nová výzva, je pre nás pokrmom, aby sme mohli byť ešte silnejší a ešte väčší, aby sme mohli rásť ako naše medúzy, ktoré máme v našich nových priestoroch spoločnosti.

Chystáme toho veľmi veľa, preto čítajte moje blogy, v ktorých sa postupne podozvedáte, čo všetko chceme rozbehnúť a buďte súčasťou našich nápadov a zmien.

 „ Passion for Business“

 

Mgr. Lucia Kuruczová

Generálna riaditeľa a členka predstavenstva Spoločnosti JELLYFISH o.c.p., a.s.